... توفیق ...

اللهم اجعل فی درعک الحصینه التی تجعل فیها من ترید

... توفیق ...

اللهم اجعل فی درعک الحصینه التی تجعل فیها من ترید

... توفیق ...

راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذرد و هر کس در هر زمان به این صلا لبیک گوید از ملازمان کاروان کربلاست.

طبقه بندی موضوعی

ان شالله قسمت شما...

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ

خواهرش می گفت : هیچوقت قابل مقایسه با برادرهای دیگرم نبود.اهلنماز و روزه بود و اخلاق خوش.

مادرش می گفت دوازده ساله بود و کلاس هفتم که در بمباران تبریز به شهادت رسد.

همیشه می گوییم شهدا انتخاب شده ی خدا هستند،اما گاهی فکر می کردم آنهایی که در بمباران شهرها کشته می شوند شاید فقط اتفاق بوده!فکر می کردم شاید بیشتر از آنکه اسطوره باشند مظلومند.

اما دریغ...دریغ که توفیق خدا هیچوقت اتفاقی نمی شود و من امروز این را با همه ی وجود از حرف های ساده مادر و خواهر شهید "علی سلمان نژاد" احساس کردم.

دلت آتش می گرفت وقتی مادر رزمنده مفقود الاثر" اسد بهشتی" می گفت هر بار که کسی به سوی خانه می دود دلش می لرزد که خبری برایش آورده اند.چقدر چسبید وقتی چند نفری دوره اش کردیم و دعاهایی برایمان کرد که کلی ذوق کرده بودیم.مهمتر از همه عاقبت بخیری...

امروز بعد از مدتها که کلاسهای آموزشی اردوی جهادیمان تمام شده بود دست بچه ها را گرفتیم و به خانه شهدای روستا رفتیم.

چقدر حال دلت خوب می شد وقتی از بزرگی مادران شهدا برای بچه ها می گفتی و آنها ساکت و با تعجب گوش می دادند.

شهدای روستای امندی بخش خواجه آ.ش

عکس رزمنده مفقود الاثر اسد بهشتی در کنار عکس پدر

سالار هم انگار با همه ی شیطنت هایش فهمیده بود کجای دنیاییم

که آرام و با وقار چای و قند پخش می کرد بین مهمان های مادر مفقود الاثر

آخ که چه می چسبد وقتی با همه ی مهربانیش قربان صدقه ات می رود و دعای خیر برایت می کند.

مادر شهید که صحبت می کند بچه ها هر از گاهی به تقلید از کسانی که آقا،

و خانم صدایشان می زنند شش دانگ حواسشان را جمع می کنند

با بچه ها که از شهدا حرف می زنی حسابی حالشان دیدنی ست

  • فاطمه رزم خواه

نظرات  (۴)

ان شاالله..
آبجی اینا چیه؟؟؟
یعنی من بشینم تا صبح گریه کنم دلم آروم نمیشه...
من توفیق نداشتم..
نشد...
بیا وبلاگم..
اینروزا عجیب هوای طلائیه کرده ام....

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ان شااله روزی خودتون

    آرزوی شهادت داشتن هم توفیق و لیاقت میخواد


    پاسخ:
    ان شالله...
    البته منظور بنده در این پست توفیق دیدار خانواده شهدا بود،به قول حضرت آقا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست.
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    http://mp313.ir//themes/mp313/imgs/baner2.gif