... توفیق ...

اللهم اجعل فی درعک الحصینه التی تجعل فیها من ترید

... توفیق ...

اللهم اجعل فی درعک الحصینه التی تجعل فیها من ترید

... توفیق ...

راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذرد و هر کس در هر زمان به این صلا لبیک گوید از ملازمان کاروان کربلاست.

طبقه بندی موضوعی

حسرت جاماندگان

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۷ ب.ظ

امروز رفقا عازم شدند

داغ دلمان غریدن گرفت

دیروز که برای بچه ها وداع گرفته بودیم دیدن داشت حال و روز جامانده ها

عازمان کربلا... گریه می کردند با حال جامانده ها...

و ما جامانده ها ...

سیل اشکمان جاری بود برای سوز دلمان

و انگار تمامی نداشت...

و ندارد...

و امروز که عازم بدرقه شان بودم هم نرسیدم!

حتی به گرد پایشان...

آنقدر دیرکه...

ریل ها هم سرد سرد شده بودند!

اما...

نمی دانم چه شد که سر از گلزار شهدا درآوردم...

  • فاطمه رزم خواه

نظرات  (۳)

گفت: ضمایر رابشمار....

گفتم: من، من، من!

گفت: فقط من؟!!

گفتم: آری....! همگی رفته اند زیارت ارباب، منم که اینجا تنها مانده ام ......! 

نه حرم رفته ام و نه سفری در راه است
بیــن زوار تــو احساس خجالتــ بـکنـم
حرف حرف تــو ولی راضی نشـو آقا جان
به رفیقـم که حرم رفتـه حسادت بکنم.. 

خوشا به حال دل بی شکیب بعضی ها ً ً ً ً ً ًهزارغبطه به حال عجیب بعضی ها

قنوت وتر.....سحر....درجوار "شش گوشه"  ً ً ً ًً ً طبیب حاذق درد غریب،بعضی ها

نصیب همچو منی، مهرتربت وحســـرت!  ً ً ً ً ً برات کرب وبلا، هی نصیب بعضی ها

دلم شکسته خدایا! مرا اجابت کن ً ً ًً ً ً به حق حرمت امن یجیب بعضی ها

اربعین حسینی رو تسلیت میگم. آبجی التماس دعا منم دعا کن 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
http://mp313.ir//themes/mp313/imgs/baner2.gif